September 16, 2007

aku budak baru belajar 2

nampaknya korang dah belajar macam mana nak download,nak extract file,dan nak join file...
so apa sofware yang korang perlu ada ialah
  1. IDM(Internet download manager). kerana sofware ini mempercepatkan proses untuk mendownload....
  2. Korang pilih satu yang korang rasa selesa...samaada WinRar,7ZIP(favourite aku) ataupun Alzip....
  3. FFSJ ataupun HJsplit....yang korang rasa selesa tapi aku recommend FFSJ la...he..he..
  4. bab ini aku belum masuk lagi tapi aku rasa korang patut ada iatu player untuk korang play video yang telah korang download.aku cadangkan korang download(he..he...download lagi) VLC player(click untuk download) kerana boleh play semua video samaada format avi,mkv,rmvb ataupun mp4.
itu jer..aku rasa korang perlu tahu....so...aku harap korang enjoy.....have fun watching free movie....

No comments:

kau laksana bulan-drama tv2

ADAPTASI NOVEL KE DRAMA BERSIRI : KAU LAKSANA BULAN Diadptasikan daripada karya novelis terkenal tanahair, Aina Emir bertajuk Kau Laksana B...